Witte tulpen bij lancering nieuwe Vogue Nederland
Geplaatst op 23 februari 2022
De genodigden waaronder covermodel Jill Kortleve, modellen en influencers Danielle van Grondelle, Rose Bertram, Linda Tol, Selma Omari en Carolien Spoor ontvingen allemaal een in Vogue stijl zwart wit ingepakt boeket witte Tukiss tulpen.
Vogue Nederland staat volgens hoofdredacteur Jeliz Çiçek voor vrijheid, creativiteir en verbinding. Haar visie is om die waarden tot uiting te brengen door inspirerende producties die via print, digitaal, social media, video en meer. De nieuwe Vogue Nederland ligt nu in de winkels met onder andere een interview met covermodel Jill Kortleve, onze Eurovisie zangeres dit jaar S10, regisseur Daria Bukvi? en natuurlijk heel veel mode. Een bundle of joy om je te inspireren en plezier te geven.
De levensgrote Vogue-giftbox gaat op reis door het land en is te bezoeken, via www.vogue.nl vind je de
planning. De box staat in het weekend van 25 tot en met 27 februari in Amsterdam naast het Rijksmuseum en is goed voor meer dan enkel een selfie. Wanneer je de QR-code op de box scant en de nieuwe Vogue
Nederland besteld, krijg je die thuisgestuurd in een limited edition box, een collector's item. Via de hashtag #NewVogueNL zijn de foto's via de socials te volgen.
Vogue X Tukiss
Bij de feestelijke lancering van Vogue Nederland horen tulpen. In overleg met het Vogue team werden witte tulpen van TuKiss geselecteerd. TuKiss is een online platform waar tulpen binnenkort besteld kunnen worden via de website www.tukiss.nl en nu al via Bol.com. Deze tulpen worden direct vanuit de kweker verzonden in iedere gewenste kleur en ingepakt in bijpassende kleur tissuepapier en lint. De tulpen worden zodanig geplukt opdat de ontvanger er zo lang mogelijk van kan genieten, de tulpen groeien en bloeien verder in de vaas.
Voor Vogue Nederland werden witte tulpen geselecteerd in zwart en wit tissuepapier met verschillende linten in de trendkleuren van het komende seizoen, felle kleuren blauw, geel, groen en roze. De genodigde modellen en influencers ontvingen een boeket en ook werden boeketten naar de adverteerders in Vogue gestuurd.
Vogue X LM Flower Fashion Productions
Vanaf de lancering van Vogue Nederland in 2012 zijn de bloemen via LM Flower Fashion Productions verbonden met het magazine. Na de lancering met de iconische Vogue letters in rozen aan de Amsterdamse gracht, bloemen tijdens de Vogue Fashion Night Out avonden, het Vogue Fashion Festival, de bloemrijke viering van de vijfde verjaardag van Vogue Nederland en veel fleurige Vogue fotoshoots en gelegenheden werd na de eerste twee Vogue Flower Markets ook de derde editie een bloeiend succes. Met de lancering van de hernieuwde Vogue Nederland is er opnieuw een bloeiende samenwerking.
(Foto: Milan Gino / Vogue Nederland / Instagram)
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws