Online herfstmagazine vol verkoopkansen voor bloemist
Geplaatst op 03 september 2020
In de zomer van 2020 is de laatste print editie verschenen van het 'magazine 365 dagen bloemen'. Deze wordt graag gelezen door bloemisten in de kernlanden. Om het bereik te vergroten wordt het magazine vanaf deze herfst digitaal uitgegeven. Hierdoor kunnen bloemisten op één plek geďnspireerd worden én alle content eenvoudig delen via eigen communicatiemiddelen.
De campagne 365 dagen bloemen stelt zich ten doel om bloemisten in Europa (focuslanden: Duitsland, Engeland, Nederland) verkooptips te geven voor extra verkopen van bloemen in het seizoen. De campagne wordt al meer dan 12 jaar gesteund door alle aanvoerders van zomerbloemen, bolbloemen, snij-, bes-, en trekheesters bij Royal FloraHolland. Sinds 2019 zijn ook de aanvoerders van exoten en Calla aangesloten. De campagne is elk seizoen een belangrijke informatiebron voor handelaren, exporteurs, sectororganisaties en toeleveranciers. Zij delen de foto's en verhalen met hun klanten en creëren verkoopkansen.
De promotiecampagne www.365dagenbloemen.nl wordt mogelijk gemaakt door snijbloemenkwekers aangesloten bij Royal FloraHolland. Zo helpen zij de bloemist met het benutten van verkoopkansen in de seizoenen.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws