Nieuwe look FlowerForce

Nieuwe look FlowerForce

Eind november heeft FlowerForce zijn nieuwe huisstijl geďntroduceerd. Het nieuwe logo en daarbij behorende fotografie verwoorden helemaal wie ze zijn (jouw partner, persoonlijk en betrokken) en wat ze bieden (kennis, kwaliteit en service).

Een compleet nieuwe huisstijl na herijking van de mission-statement met daaruit voortvloeiend een geheel nieuwe webshop, website én nieuwe bedrijfskleding voor de medewerkers. De slogan 'We deliver happiness!' is hetzelfde gebleven, want dat is wel waar FlowerForce voor blijft staan: happy leveranciers, happy klanten, en heel belangrijk, happy medewerkers!

FlowerForce heeft de afgelopen periode de visie en missie opnieuw tegen het licht gehouden. Hieruit is een nieuwe huisstijl voortgekomen. Deze vernieuwde corporate 'look & feel' verwoordt helemaal wie FlowerForce is en (wat ze) doet: "FlowerForce wil zijn klanten actief krachtig ontzorgen. Digitaal via de vernieuwde moderne webshop, persoonlijk door 24/7 bereikbare service te bieden, inhoudelijk door kennis en ervaring in de bloemen- en plantenbranche te delen en uitvoerend door efficiënte en duurzame logistieke diensten te leveren." Daar FlowerForce de klant actief ontzorgt, bezorgt FlowerForce de klant happiness! Het streven van FlowerForce is de klant altijd happy te maken door service te verlenen op het gebied van verkoop, logisitek, e-commerce en door de persoonlijke langdurige relatie. Dus daarom blijft de slogan van FlowerForce: 'We deliver happiness!'.

''Een nieuwe website en webshop. Een lang en avontuurlijk project wat begon in 2019 is in november dan eindelijk live gegaan! Een periode van inrichten en testen komt daarmee grotendeels ten einde voor dit jaar. Een succesvol project vereist goede samenwerking en planning, daarom mag iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen trots zijn op ieders inzet en het resultaat!", aldus Pieter van Duyvenbode, IT Manager bij FlowerForce. "Uiteraard gaat er op basis van de meningen en koopgedrag van de klant flink doorontwikkeld worden op de nieuwe webshop. De eerste stappen naar een toekomstbestendige en meest klantvriendelijke webshop zijn gezet!"

Deze nieuwe webshop heeft een aantal mooie nieuwe functionaliteiten: nog makkelijker en overzichtelijker online kopen, een eigen dashboard met allerlei opties (ook voor subklanten), tijdens het kopen wordt het volume bij planten mee berekend en er zijn verschillende mogelijkheden voor online betalingen.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel