OK Plant levert modulaire Kolibri-displays

OK Plant levert modulaire Kolibri-displays

Tijdens de Orchid Inspiration Days heeft OK Plant haar modulaire Kolibri-displays geïntroduceerd. De nieuwe modulaire display biedt optimale mogelijkheid voor het mixen en matchen van premium orchideeën, groene planten met sierpotten en accessoires. Tuincentrum Leurs en Intratuin ’s-Gravenzande hebben de primeur; zij nemen deze week de vernieuwde displays in gebruik.

Kolibri Company is het startpunt voor een compleet groen lifestyleschap. De vernieuwde modulaire display is verkrijgbaar in drie modellen en heeft een opvallende organische vorm, passend bij de merkuitstraling van Kolibri. De displays kunnen naar wens worden samengestelde en toegepast als winkeldisplay en als onderdeel van een tuincentrumtafel. Ook is er een toonbank variant beschikbaar. Het assortiment wordt volledig afgestemd op seizoenen en trends. Zo kunnen consumenten een dynamische en boeiende winkelervaring worden geboden, die continu vernieuwt.

Verkoopstimulans
"De doorontwikkeling van de Kolibri-tuincentrumtafel geeft ons het vertrouwen dat Kolibri blijft vernieuwen en verrassend blijft voor onze klanten”, aldus Bart Renkens, inkoper bij Tuincentrum Leurs, dat wordt beleverd via partner Plant Collect. Angelique van Dijk, hoofd Kamerplantenafdeling van Intratuin ’s-Gravenzande, voegt toe: "Toen we hoorden dat Mix & Match van Kolibri vernieuwd werd, waren wij eigenlijk meteen enthousiast. We zijn al jarenlang tevreden en de Kolibri tuincentrumtafel zorgt voor een omzetverhoging in onze winkel. Met deze aanpassing in het design ziet het lifestyleschap er strak en stijlvol uit en kunnen we de ruimte volledig benutten. De producten worden hierdoor overzichtelijker gepresenteerd, waardoor het Mix en Match-concept nog duidelijker is geworden voor de consument.”

In het komende jaar gaan Tuincentrum De Uiver, Global Garden en 13 vestigingen van OH Green België hun Kolibri tuincentrumtafels opnieuw inrichten met de nieuwe modulaire displays.
Kolibri Company innoveert continu, introduceert nieuwe producten, en biedt krachtige marketingondersteuning voor een boeiende winkelervaring die verkoop stimuleert en consumenten inspireert.


(Foto: Kolibri Company)

Bron:

Deel artikel