Nieuwe look HortiContact

Nieuwe look HortiContact

De glastuinbouwbeurs HortiContact heeft zijn huisstijl compleet vernieuwd. Dat betekent onder meer een nieuw logo en een make-over. De nieuwe uitstraling weerspiegelt de warmte en het vakmanschap van de glastuinbouwsector.

"We hebben achter de schermen hard gewerkt aan de vernieuwde huisstijl en daarmee de uitstraling van HortiContact. Alles is vernieuwd: van de website en social media tot e-mails en plattegronden. We zijn erg trots op het eindresultaat en konden ook niet langer wachten om het met de sector te delen. Het oude logo was aan vervanging toe. De warmte en gezelligheid van HortiContact zie je nu veel beter terug in de mooie en warme kleuren in het nieuwe logo", zegt Lucas van’t Hof namens beursorganisator Easyfairs Nederland.

Met de lancering van deze nieuwe huisstijl is een volgende stap gezet richting de komende editie die gepland staat als vanouds in februari: 18 t/m 20 februari 2025. Eerder maakte de organisatie al de hoofdthema’s voor 2025 bekend: Toekomst van glastuinbouw, Energie & Duurzaamheid en Opleiding & Arbeid. Binnenkort onthult de organisatie meer details over het programma en nieuwe initiatieven op de beursvloer van HortiContact.

Bron:

Deel artikel



Meest gelezen