Campagne over positieve effecten hortensia
Geplaatst op 04 februari 2025
De komende weken is in verschillende Nederlandse, Duitse en Poolse consumentenmedia, zowel online als offline, te zien hoe deze prachtige plant een positieve invloed heeft op iemands stemming. Aanvankelijk ligt de focus op aandacht voor de kamerhortensia. Later in het seizoen volgt ook de tuinhortensia.
Wanneer de dagen grijs en somber zijn, brengt de kamerhortensia dankzij zijn vroege bloei direct kleur en energie in huis voor minimaal 4 weken. Felle tinten zorgen voor een directe energieboost, terwijl zachtere kleuren juist een ontspannen sfeer creëren – perfect om tot rust te komen en even op te laden. Naast haar betoverende uitstraling heeft deze plant bovendien een bewezen positief effect op het binnenklimaat, met name door het verbeteren van de luchtvochtigheid.
Inhaken op campagne
Voor de campagne ‘Vitamin Hydrangea’ zijn nieuwe inspirerende sfeerfoto’s ontwikkeld die ook gratis beschikbaar zijn voor de (vak) handel, ter ondersteuning van de campagne op de winkelvloer. De beelden zijn op te vragen via info@hydrangeaworld.com. De kamerhortensia is tot in de zomer verkrijgbaar in een grote verscheidenheid aan kleuren, vormen en formaten. Het seizoen loopt door tot begin juli. Van begin februari tot en met mei zal de aanvoer het grootste zijn.
De collectieve promotiecampagne ‘Hydrangea World’ is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland en meerdere Europese hortensiaveredelaars en –vermeerderaars. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory. In het seizoen wordt promotie gedaan voor zowel kamer- als tuinhortensia. Op de eigen kanalen van Hydrangea World (website en social media) wordt bovendien samengewerkt met de producenten van snijhortensia.
Kijk voor meer informatie en inspiratie op www.hydrangeaworld.com.
Meer nieuws