Amaryllis pop-stores in Duitsland en Nederland
Geplaatst op 14 januari 2020
Als onderdeel van de jaarcampagne 'Hello, it's me' zijn bloemisten in Duitsland en Nederland benaderd, die Amaryllis een podium kunnen geven in hun winkel. De Düsseldorfs bloemist A la casa de Fiore trakteert klanten en passanten van maandag 20 t/m zaterdag 25 januari op een bloeiende presentatie met Amaryllis. In navolging van de Bloemenvink en Fleurette, verandert Prinselijk Gebonden in Amsterdam op zaterdag 25 januari de winkel in een Amaryllis-paradijs. Van 10.00 uur tot 16.00 uur zijn leveranciers en klanten welkom om zich onder te dompelen de wereld van Amaryllis. De bloemisten maken creaties met verschillende Amaryllis-variëteiten, die passen bij het huidige seizoen en de klanten laten proeven aan het vroege voorjaar.
Internationale vakbeurzen
Tijdens het Festival des Fleurs in Parijs op maandag 20 januari en tijdens de internationale vakbeurs IPM Essen (28 t/m 31 januari) worden bloemisten geďnspireerd door het assortiment van Amaryllis, dat nog tot en met maart ruim verkrijgbaar is.
Over de campagne
De promotiecampagne is een initiatief vanuit de snij-amarylliskwekers, die samenwerken aan promotie. De campagne draait om het omarmen van Amaryllis binnen de seizoensbeleving van de herfst, winter en het vroege voorjaar; Amaryllis is ruim verkrijgbaar van oktober t/m maart. Deze strategie geeft bloemisten handvatten om de 'rauwe' bloem op slimme wijze binnen de seizoenen te presenteren als showstopper in de winkel.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws